Důležitá informace! Servis, přeprava a výroba pokračují jako obvykle. Objednávky budou doručeny v souladu s datem uvedeným v obchodě!

FAQ

PRODUKTY
Jakou barvu má sklo? Jsou hrany zabroušené?

Ve výrobcích bylo použito tradiční sklo stříbrné barvy, které není tónované. Zrcadla a stoly s hloubkovým efektem (3D) jsou vyrobeny z benátského skla. Hrany skla jsou zabroušeny.

Je osvětlení vhodné pro líčení?

Osvětlení plní dekorativní funkci. Světelný tok používaný v našich LED zrcadlech měří 1020 lm/m, přičemž nejvyšší intenzita světla se vyskytuje po bocích zrcadla. To znamená, že obličej nebude plně osvětlen, a proto může být obtížné provést úplné líčení.

 
Oświetlenie
 

Chcete-li si koupit zrcadlo s osvětlením vhodným pro líčení, doporučujeme Vám seznámit se s nabídkou zrcadel s pouzdrem. U tohoto typu zrcadel je intenzita světla zaměřena na přední stranu výrobku, díky čemuž je možné provádět přesné líčení: https://vasezrcadlo.cz/zrcadla-led/11,koupelnove-zrcadlo-s-led-podsvicenim-l15

Jaké jsou maximální a minimální rozměry zrcadel, které lze objednat?

Nejmenší zrcadlo, které si můžete objednat, je 40 cm široké a 40 cm vysoké. Největší možná šířka zrcadla je 200 cm a výška 100 cm.

Je možné objednat zrcadlo na míru?

Zrcadla LED vyrábíme na míru, avšak jejich rozměr se musí nacházet v rozsahu uvedeném ve výše uvedené otázce. Chcete-li zadat objednávku, kontaktujte nás, prosím e-mailem.

V případě zrcadel s pouzdrem jsou všechny dostupné velikosti uvedeny v nabídce.

Grafika představuje zrcadlo v horizontální orientaci. Je možné vytvořit zrcadlo ve vertikální orientaci?

Ano, samozřejmě můžeme vyrobit zrcadlo ve vertikální orientaci. Využijte náš konfigurátor a pokud nenajdete požadovaný rozměr, kontaktujte nás e-mailem.

Šířka znamená vodorovnou délku výrobku, zatímco výška znamená jeho vertikální délku.

Pokud si přejete objednat vertikální zrcadlo, musí být rozměry šířky menší než výška. Pokud však potřebujete horizontální zrcadlo, měla by být šířka větší než výška.

Je možné vyrobit skříňku na míru?

V naší nabídce máme dva rozměry skříněk: 100 x 72 x 17 cm a 66 x 72 x 17 cm. Koupě skříňky v jiných velikostech bohužel není možná.

Jaký je rozdíl mezi modely L01 a L49?

Tyto modely se liší v tloušťce vzoru – v modelu L01 má vzor kolem zrcadla 3 cm, zatímco v modelu L49 má vzor pouhé 2 cm.

Porównanie luseter
Jaké napájení je nutné připravit pro zrcadlo?

Za zrcadlem je vodič, který by měl být připojen k napájení 230 V pomocí propojovacích kostek. V závislosti na dalších vybraných možnostech je nutné připravit jeden nebo dva samostatné zdroje napájení.

Jak vypadá montáž? Musím si přikoupit montážní sadu?

Zrcátka a skříňky by měly být namontovány na hmoždinky. Všechny prvky potřebné k montáži výrobků jsou přiloženy k sadě. Podrobné pokyny k montáži jednotlivých výrobků naleznete na adrese: www.artforma.eu/manual, která podrobně popisuje, jak bezpečně zamontovat vybraný výrobek.

Příslušenství
Dané příslušenství není k dispozici v konfiguraci, kterou jsem si vybral. Proč není možné k zrcadlu přidat veškeré příslušenství?

Pokud se po kliknutí na požadované příslušenství objeví jedna z následujících zpráv: „doplňky se vzájemně vylučují“ nebo „rozměr zrcadla je příliš malý“ - znamená to, že v daném rozměru výrobku nemůžeme nainstalovat vybrané doplňky, nebo že vybrané příslušenství obsahuje stejné funkce, např. jak stanice, tak hodinky poskytují informaci o aktuálním čase.

Mohu si zvolit umístění jednotlivých doplňků?

Všechny doplňky montujeme na standardních místech:

  1. Dotykový vypínač - na spodním okraji, uprostřed zrcadla
  2. Spínací čidlo - na pravém okraji, ve spodní části zrcadla
  3. Stanice 1/2/3, hodiny - na pravé straně, ve spodní části tabule
  4. LCD panel – uprostřed, na spodním okraji zrcadla
  5. Reproduktory - namontované v horní části, za zrcadlem – během používání jsou neviditelné
  6. Topná podložka - je namontován uprostřed, za zrcadlem – ohřívá centrální část zrcadla
  7. Kosmetické zrcátko – vpravo, uprostřed výšky zrcadla.
Jaký je rozdíl mezi stanicemi s1, s2 a s3? Kde najdu podrobný popis doplňků?

Chcete-li najít podrobný popis výše uvedených stanic, podívejte se do záložky "doplňky" nebo klikněte sem: (odkaz na kartu)

Stacje
Jakým způsobem stanice stahuje informace o aktuálním datu a hodině?

K určení přesné synchronizace času se používá rádiový signál DCF, dostupný po celé Evropě.

Kolik reproduktorů je instalováno v zrcadle a skříňce? Jaký výkon mají reproduktory?

Do našich výrobků instalujeme 2 reproduktory. Výkon reproduktoru je 3 W.

Jakým způsobem se aktivuje topná podložka?

Topná podložka zahřívá sklo zrcadla, vždy když je výrobek připojen k napájení. Nemá samostatný vypínač a není kompatibilní s osvětlením.

włącznik maty grzewczej
Kolik W za hodinu spotřebovává topná podložka?

Podložka o rozměrech 40 x 30 cm spotřebovává malé množství proudu - 0,02 W za hodinu.

Proč si nemůžu vybrat další přepínač, v případě výběru možnosti Dual Color?

Při výběru osvětlení Dual obdrží zákazník v sadě dálkové ovládání, pomocí které může ovládat osvětlení. Vzhledem k tomu není další vypínač na zrcadle nutný.

Lze do 3D zrcadla namontovat další příslušenství?

Z technických důvodů nemontujeme do zrcadel s hloubkovým efektem žádné dodatky. Dodávané dálkové ovládání Vám však umožňuje ovládat osvětlení zrcadla.

PLATBY
Je cena uvedená na webových stránkách obchodu cenou konečnou? Mohu získat další slevu?

Poskytujeme slevu při objednávkách více než 5 výrobků.

Mohu zaplatit za objednávku během doručení?

Ano, samozřejmě, poskytujeme možnost platby na dobírky.

Je možné platit kartou? Jak mohu zaplatit pomocí paypal?

Platba kartou je možná pouze při výběru možnosti Pay-Pal.

Rodzaje płatności

Není nutná registrace.

Rodzaje płatności
Platba selhala, co mám dělat?

Kontaktujte nás a popište, v čem je problém. Následně Vám poskytneme informace, jak transakci dokončit.

Je možné změnit způsob platby?

Pokud chcete za objednané položky zaplatit jiným způsobem – zrušte objednávku nebo nás o tom informujte e-mailem. Následně objednávku zadejte znovu, vybírajíc při tom požadovaný způsob platby.

Doprava a dodání
Kdy bude moje objednávka zpracována? Proč nemůže být zpracována rychleji?

Termín zpracování objednávky je uveden v nabídce a v souhrnu objednávky. Výrobky, které nabízíme, nejsou k dispozici skladem – každý výrobek připravujeme individuálně. Díky tomu, že jsme výrobcem a vyrábíme položky pro danou zakázku, získají naši klienti příležitost zavést do vybraných výrobků mnoho konfigurací.

Jaké jsou náklady na dopravu?

Doprava je zdarma bez ohledu na hodnotu objednávky.

Je možné doručit objednávku do jiné země?

Samozřejmě, kontaktujte nás však prosím předem a domluvte si podrobnosti.

Jakým způsobem jsou zásilky chráněny?

Každou zásilku na čas doručení vhodně zajišťujeme. Skleněná tabule je zabalena ochrannou fólií, která chrání před poškrábáním. Rohy zrcadla jsou chráněny speciálními, gumovými kryty, které absorbují nárazy. Takto připravené zboží balíme do lepenkové krabice přizpůsobené k přepravě skleněných výrobků.

Mohu si zásilku vyzvednout osobně?

Z logistických důvodů není možné osobní vyzvednutí.

Objednal jsem si dva výrobky, ale dorazil pouze jeden balíček. Kde je zbylé zboží?

Každý výrobek zasíláme v samostatných balíčcích. Pokud byly objednány dva výrobky, dorazí na místo určení jako dvě samostatné zásilky.

Proč jsem v balíčku nenašel nákupní dokumenty?

V zájmu ochrany životního prostředí nevytváříme zbytečný odpadový papír. Fakturu zasíláme na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce při odeslání zásilky.

Kde najdu pokyny k montáži a používání?

Pokyny k montáži i uživatelské příručky najdete na

REKLAMACE
Mají nabízené výrobky záruku? Jaká je záruční doba?

Ano, na všechny výrobky nabízíme dvouletou záruku.p>

Objednané zboží mi nepasuje – co mám dělat?

Můžete odstoupit od smlouvy do 14 dnů ode dne doručení zásilky. V takovém případě nás prosím kontaktujte, abychom se dohodli na podrobnostech o vrácení výrobku a finančních prostředků. Budeme velmi vděční, pokud nám sdělíte Váš podrobný důvod pro vrácení zboží.

Objednané zboží dorazilo poškozené – co mám dělat?

Pokud si všimnete vady obalu (např. promočení, poškození rohu, díra v krabici), požádejte kurýra, aby s Vámi sepsal škodní protokol. Pokud je výrobek poškozen, vyfotografujte obal s viditelným nákladním listem, a také obsah balení a následně nám tyto fotografie pošlete.

Poslal jsem reklamaci – kdy dostanu odpověď?

Náš zákaznický servis Vás bude kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

Nenašli jste odpověď na svou otázku?
Napište nám nebo zavolejte
+48 68 422 73 65 | biuro@artforma.eu